środa, 26 sierpnia 2015

NIVEA DOSKONAŁY ŻEL POD PRYSZNIC CZY CHWYT MARKETINGOWY ???



Hej witam Was :)

      Niedawno, a właściwie codziennie zostajemy zbombardowani licznymi reklamami czy to w telewizji, internecie, radiu... no gdziekolwiek  xd wiecie nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że podczas oglądania TV na każdym... no dobrze przesadziłam na większości z moich ulubionych kanałów pojawiała się jedna i ta sama reklama … a mianowicie chodzi mi o KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC FIRMY NIVEA. Wiem, że ten produkt pojawił się już dawno temu, ale mimo to jest nadal bardzo promowany... Ciekawe dlaczego?
Ja rozumiem że trzeba promować swoje nowe produkty ale bez przesady !!!
No ale do rzeczy :D skusiłam się na ten ów produkt … reklamy jednak działają XD
   
    Tak więc kupiłam go po okazyjnej cenie 10 zł :D tak jest za ok 20 zł … i nadeszła mnie taka refleksja... czy rzeczywiście ten produkt jest warty swojej ceny, bo przecież 20 zł za żel pod prysznic to całkiem sporo !

Ale do rzeczy:  

Producent opisuje swój produkt następująco:

„Pielęgnacyjny żel pod prysznic, pozostawiający uczucie gładkiej skóry.
Pozwól, by rozpieszczający żel ze składnikami NIVEA Creme – prowitaminą i pielęgnującymi olejkami – otoczył Twoją skórę miękką pianą i zapachem NIVEA. Dla uczucia intensywnie nawilżonej i gładkiej skóry. 
Żel nanieść na skórę, po umyciu spłukać.”





Pojemność: 500 ml
Cena: 20 zł


Gdy go pierwszy raz użyłam zauważyłam OGROMNĄ różnicę między nawilżeniem mojej skóry... Stała się bardziej gładka i tak ja pisze producent nawilżona jak po kremie :D z czego byłam BARDZOOOO zadowolona :D skóry stała się lśniąca, nawilżona, taka miękka, pięknie pachniała i co najważniejsze to uczucie utrzymywało się do następnego dnia co było wielki szokiem !!  :D no po po prostu byłam zachwycona
Jednak wszystko co dobre kiedyś się kończy lub jak w tym przypadku z dłuższym stosowaniem tego produktu zmniejszyło się jego działanie .. skóra być może się przyzwyczaiła…  w każdym razie odczucia nie były już takie same :( skóra owszem była miękka i lśniąca ale nie na tak długi czas jak na samym początku stosowania.
Podsumowując jestem trochę zawiedziona tym produktem... mimo swojej wielkiej kampanii reklamowej okazał się takim niedokończonym dziełem.. z czasem zauważyłam również, że aby uzyskać efekt z początku stosowania trzeba używać coraz to więcej produktu :( Moim zdaniem nie jest warty swojej ceny poprzez swoje zanikające działanie.. To są moje odczucia pewnie Wy macie zupełnie inne :D podzielcie się ze mną nimi jeśli ma Cie na to ochotę lub napiszcie do mnie :D

tocolubie33@gmail.com

2 komentarze:

  1. Podoba mi się Twój blog. Piszesz szczerze. Będę tu zaglądać, bo na reklamach same och i ach, a w rzeczywistości często się człowiek zawodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie to cieszy :D zapraszam serdecznie !!!
    mam nadzieje że znajdziesz jeszcze coś dla siebie na moim blogu :D
    a reklamy no cóż... część naszego życia ale za bardzo naginają prawdę ;( a szkoda bo nie wiadomo co tak na prawdę się kupuje ... Dzięki za komentarz :D :)

    OdpowiedzUsuń