środa, 2 września 2015

SZYBKI POROST WŁOSÓW DZIĘKI ODŻYWCE JANTAR ??


Hej witam Was wszystkich :D


Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam odżywkę do włosów, która ma przyspieszyć ich wzrost. 
Natrafiłam na nią gdy moje włosy były w opłakanym stanie i praktycznie włosy, które mi urosły niemal natychmiastowo się łamały 

Producent opisuję swój produkt następująco:


"JANTAR ODŻYWKA DO WŁOSÓW Z WYCIĄGIEM Z BURSZTYNU DO WŁOSÓW I SKÓRY GŁOWY.

Receptura odżywki uwzględnia najistotniejsze potrzeby włosów cienkich, słabych i delikatnych
i zniszczonych. Zawiera biologiczne czynne substancje stymulujące wzrost włosów: Trichogen, Polyplant Hair, aktywny biologicznie wyciąg z bursztynu oraz witaminy A, E, F i d'pantenol.

Sposób użycia:
wcierać codziennie w skórę głowy przez 3 tygodnie, po kilku dniach przerwy znowu wznowić kurację. Nie spłukiwać. „



Pojemność: 100 ml
Cena: ok 15 zł

Na samym początku chciałam Wam powiedzieć, że opakowanie tego produktu jest szklane, nie rozumiem dlaczego tak wiele osób narzeka na to iż właśnie takowe jest xd zanim kupiłam ów produkt przekopałam wiele blogów, które tą odżywkę opisywały :D i w większości widziałam że to szklane opakowanie sprawiało wiele problemów tak jak i opisywany sposób aplikacji.
Moim zdaniem w szklanym opakowaniu nie ma nic złego, co prawda trzeba bardzie uważać żeby nam nie spadło no ale hej … to może stać się raz na milion xd :D co do sposobu aplikacji uważam że nie jest zły sam w sobie. To że nie ma lejka to jeszcze nie koniec świata bo można przecież nalać trochę ów odżywki na rękę i po prostu maczać palca i wcierać w skórę głosy tak jak ja to robiłam :D

Co do samych efektów to prawdę mówiąc ten produkt nie poprawił kondycji moich włosów, dalej były cienkie, łamały się i rozdwajały a stosując ten produkt na takie włosy zauważyłam że to tylko się pogłębia oczywiście nie mogę powiedzieć tego o włosach które zaczęły mi rosnąć na nowo :D ale o tym niżej :)

Kupując ten produkt miałam nadzieje na cudowny efekt, który wzmocni moje włosy i pozwoli chodź trochę poprawić ich stan.

Sam produkt nie jest zły już po 2 tygodniach widziałam i czułam jak tuż nad skórą włosów pojawiały się malutkie igiełki, jak i moje baby hair o wiele szybciej zaczęły nabierać długości :D również zauważyłam, że moje baby hair były mocniejsze i nie rozdwajały się nie końcach co sugerowało, że nie będą się łamać, po prostu rosły zdrowe :D
Byłam bardzoooo szczęśliwa z tego powodu !!!

Co było męczącego ?


Moim zdaniem długość stosowania... rozumiem i wiem że aby zapuścić włosy trzeba mnóstwo czasu, a ten produkt ma to przyśpieszyć i w tym sprawdził się idealnie jednak zaprzestałam go używać z tego powodu a może to była po prostu moje lenistwo xd 







Może też używałyście tego produktu?? Napiszcie do mnie i podzielcie się swoimi przemyśleniami :D
tocolubie33@gmail.com


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz