środa, 19 sierpnia 2015

POCZĄTEK


Hej !
Witam was serdecznie na moim blogu !! :) :D
Mam nadzieje, że każdy z was znajdzie tu coś dla siebie.

Zaczynając swoją przygodę z blogowaniem, chciałabym poruszać różnorodną tematykę, nie tylko tą która mnie interesuje ale również was !! :D :* Możecie zapytać dlaczego?
Moja odpowiedź jest prosta każdy z nas ma coś, co warto opisać, zdobyć się na refleksję lub po prostu przedstawić i może trochę podyskutować na ten temat :D
Tak naprawdę chciałabym tworzyć ten blog z WAMI wszystkimi. Aby słowa stało się za dość wrzucam tu mojego meila blogowego, na którego możecie do mnie pisać i wspólnie będziemy obierać tematykę bloga jak i dawać mi różne zadania aby coś przetestować lub sprawdzić :D

EMAIL:  tocolubie33@gmail.com




O mnie :D

No cóż ja mogę powiedzieć xd a raczej napisać :D
Jestem studentką już 2 roku ^^ ufff :D Interesuję się praktycznie wszystkim, nie boję się wyzwań ponieważ uważam, że strach jest tylko naszym wyborem, a życie jest zbyt krótkie aby nie próbować nowych rzeczy :D Uwielbiam lato, słońce, morze, piasek jednak również, nie ma to jak ciepła herbatka i dobra książka w wolne zimowe wieczory ;)



KONTAKT:

Jak już wcześniej wspomniałam, chciałbym tego bloga tworzyć razem z wami :* jednak jeśli nie chcecie dzielić się waszymi pomysłami lub zapytaniami na łamach bloga podaję tu meila:

EMAIL:  tocolubie33@gmail.com


w którym możecie pytać mnie o co chcecie :D a ja na pewno nie zostanę obojętna na wasze pytania lub propozycję tematów, które was interesują a chcielibyście żebym je zrealizowała :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz