sobota, 22 sierpnia 2015


MASKA Z WYCIĄGIEM KERATYNY I PROTEINY MLECZNEJ! RATUNEK DLA SUCHYCH I ŁAMLIWYCH WŁOSÓW


Hej witam Was wszystkich :D

Tym razem chciałabym Wam zaprezentować maskę do włosów z keratyną firmy KALLOS.

Z tym produktem spotkałam się gdy już byłam naprawdę zdesperowana żeby pomóc moim końcówką aby się nie łamały i nie rozdwajały. Również nie widziałam aby ów maska była gdzieś opisana na innym blogu bądź na jakiejś stronie, tak aby poznać różne opinie … więc skusiłam się aby ją wypróbować na sobie, podeszłam do niej bardzo sceptycznie gdyż nie spodziewałam się jakiegokolwiek cudu, który by cokolwiek zdziałał. Ale moją opinię poznacie trochę niżej :D


Producent przedstawia swój produkt w następujący sposób:

Maska do włosów w kremie Kallos Keratin z wyciągiem z keratyny i proteiny mlecznej do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznym włosów. Dzięki zawartości keratyny i proteiny mlecznej o regenerujących właściwościach odbudowuje naturalną strukturę włosów, wypełniając ubytki. Odżywia i chroni suche, łamiące się włókna włosów. Po zastosowaniu włosy stają się łatwe do układania, miękkie w dotyku i lśniące.
Sposób użycia: nałożyć na umyte, wytarte ręcznikiem włosy. Zmyć dokładnie po 5 minutach.”



Maska kosztuję: 12,90 zł
Pojemność: 1000 ml




 Tak jak wcześniej wspomniałam, po tej masce nie spodziewałam się niczego szczególnego... jednak już po pierwszym zastosowaniu byłam bardzo pozytywnie zaskoczona.!!!
Moje włosy, a raczej końcówki odżyły.. wiadomo rozdwojone nie „skleiły” się ale nie było już widać jak bardzo są zniszczone. Zauważyłam również, że po zastosowaniu włosy pozyskały połysk i bardzo dobrze się rozczesywały z czym odkąd pamiętam miałam problem...
Suszenie, rozczesywanie i modelowanie włosów stało się dużo łatwiejsze... Każda z nas, która miała bądź dalej ma problemy z rozdwajającymi i łamiącymi się końcówkami wiedziała jakie to było męczące i denerwujące.. !!
Ponadto włosy stały się o wiele bardziej nawilżone, co skutkowało tym, iż powoli znikało typowe „sianko” z włosów. Maska sprawiła również iż włosy zaczęły mniej się łamać.
Uważam, że jest to naprawdę dobry produkt, który spełnia swoje zadanie, również jego ilość w stosunku do ceny uważam za bardzo atrakcyjne.


Jeśli macie jakieś pytania bądź chcecie napisać do mnie, a nie chcecie dzielić się swoimi przemyśleniami na łamach blogu piszcie pod adres:

tocolubie33@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz